ateliyearak

آتلیه عروس,آرایشگاه عروس

ateliyearak

آتلیه عروس,آرایشگاه عروس

  • ۰
  • ۰

بسیاری از کاربران به دنبال استفاده از فلش میباشند اما نمیدانند که آیا فلش تاثیری دربهینه سازی داخلی و یا خارجی سایت آنها دارد یا تاثیر آن فقط در افزایش یا کاهش قیمت طراحی سایت میباشد. به منظور کسب آگاهی از این مورد میتوانید مقاله ما را در تفاوت سی اس اس داخلی و خارجی و همینطور تاثیر فلش در بهینه سازی سایت مطالعه نمایید تا بدانید که این مورد به شما کمک میکند و یا سایت شما را دچار مشکلاتی خواهد کرد که از قبل نسبت به آن بی اطلاع بوده اید.

هنگامی که با سوالی مبنی بر اینکه میتوان فونت های فلش را بهینه کرد یا خیر مواجه شدیم ، بر آن شدیم تا پاسخ کاملی به این پرسش داده و به کاربران خود کمک نمائیم. برای اینکه بتوانید فونت های فلش را بهینه نمایید باید برخی کارها را انجام داده و از برخی کارها دوری نمائید ، در ادامه این مقاله به طور مفصل تری راجع به بهینه سازی فونت های فلش صحبت خواهیم نمود .

مزایای استفاده از شیوه نامه های داخلی
یکی از اثرات مثبت استفاده از شیوه نامه های داخلی این است که این شیوه نامه ها فقط بر روی صفحه ای که در آن نوشته شده اند تاثیر داشته و روی سایر صفحات تاثیری نخواهند داشت.
استفاده از شناسه ها و کلاس ها در شیوه نامه های داخلی بسیار راحت است.
برخلاف شیوه نامه های درون خطی ، شیوه نامه های داخلی میتوانند با شناسه ها و کلاس های عناصر مختلف فعالیت نمایند.
در این شیوه نامه ها نیازی به آپلود چندین فایل نیست بلکه متن را درون سند کپی کرده و از آن استفاده مینمائیم.
اولویت شیوه نامه های داخلی از شیوه نامه های خارجی بیشتر است.

برخی از فونت ها در فلش به طور جاسازی شده قرار دارند و باعث میشوند حجم فایل به شدت افزایش پیدا نماید و این مسئله موجب کاهش سرعت لود صفحه شما خواهد شد. در واقع، اگر سند فلش خود را بیش از حد حجیم کنید، اولین چیزی که شما باید به دنبالش باشید این است که چگونه بسیاری از فونتهای شما جاسازی شده است اما از آن خبر ندارید ؟
با کم کردن حجم فونت ها میتوانید به سرعت بارگذاری سایت خود کمک کرده و به جای اینکه چندین دقیقه منتظر لود شدن سایتتان باشید ، چند ثانیه منتظر بمانید

معایب شیوه نامه های داخلی

شیوه نامه های داخلی فقط بر روی صفحه ای که در آن قرار دارند تاثیر میگذارند و اگر شما می خواهید به استفاده از سبک های مشابه در اسناد مختلف اقدام کنید باید آنها را برای هر صفحه تکرار کنید .
سرعت لود شما کاهش خواهد یافت زیرا برای هر صفحه ای که رفرش شود ، تمامی شیوه نامه باید از ابتدا بارگذاری شود.

میتوانید برای اینکه حجم فایل خود را از طریق متن کاهش دهید اقدام به حذف کاراکترهایی نمایید که در عمل از آن ها هیچ استفاده ای نخواهید داشت. با این کار باعث میشوید فقط کاراکترهایی باقی بمانند که لازم و ضروری هستند بنابراین هیچ کاراکتر اضافه ای وجود ندارد که شما بخواهید با استفاده از آن حجم فایلتان را افزایش دهید. هنگامی که شما برای باز کردن کادر محاوره ای تنظیمات دلخواه اقدام میکنید، در زیر گزینه های فونت یک جعبه متنی وجود دارد که شما می توانید با انتخاب آن ، انتخاب کنید که چه حروفی را نیاز دارید و چه حروف و کاراکترهایی را احتیاج ندارید.ساده ترین کار این است که کلیک بر روی "تکمیل خودکار" را فشار دهید و به صورت خودکار این کار را انجام دهید. این کار به شما اجازه می دهد تا اقدام به جاسازی فونت ها کنید ، یکی از روش های کم حجم نگه داشتن اندازه فایل ها تعبیه فونت فایل های شما با استفاده از این تنظیمات خودکار است.

منبع : قیمت طراحی سایت به شکل عادلانه

  • ۹۶/۱۱/۱۵
  • محمد حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی