ateliyearak

آتلیه عروس,آرایشگاه عروس

ateliyearak

آتلیه عروس,آرایشگاه عروس

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

سرویس چوبیدر طراحی داخلیعالی

یکی از مواردی که در زیبایی منزل تاثیر بسیاری دارد دکوراسیون است.

راه پله ها و نحوه طراحی راه پله  های گرد در دکوراسیون منزل تاثیر زیادی در زیبایی طراحی داخلی دکوراسیون منزل دارند. راه پله ها ساختاری متفاوت تر به نسبت دیگر فضاهای داخلی خانه دارند. خود ساختار وجودی شان علاوه بر کاربرد و کارآیی، می تواند یک المان تاثیر گذار بر زیبایی دکوراسیون داخلی باشد. راه پله ها انواع مختلفی دارند که یکی از آن ها راه پله های گرد است که معمولا در خانه های بزرگ آن ها را می بینیم. امروز در این مطلب می خواهیم ببینیم که چگونه می توانیم رنگ زیبایی بر چهره راه پله های گرد بزنیم  و چهره آن ها را دگرگون کنیم. پس با ما همراه باشید.
اگر راه پله برای شما تنها معنای اتصال طبقات و رساندن افراد به اتاق ها و انباری را دارد باید گفت در دنیای دکوراسیون مدرن امروزی دیگر این ایده پذیرفته شده نیست و به طبع استفاده بهینه و متفاوت از فضا در طراحی دکوراسیون داخلی منزل ، میتوان از راه پله ها فضای خاص ساخت.

اصولا راه پله های گرد در دوبخ راه پله های مدرن و راه پله های اشرافی مجلل طراحی و ساخته می شوند که ایده های این بخش از دنیای مد نمناک در انتخاب مدل و تزیین دکوراسیون راه پله های داخل پذیرایی ، آشپزخانه و ورودی خانه دانسته شما را یاری خواهد کرد.

همه ما به گوشه هایی دنج در خانه نیاز داریم برای وقت هایی که می خواهیم از همنشینی با یک دوست یا عضوی از خانواده لذت ببریم یا حتی یک نشیمن برای ملاقاتی کوتاه مدت با یک دوست. این نشیمن های دنج را می توانید در کنار منحنی راه پله های گرد بیابید. می توانید مبلمانی مطابق با آن قسمت تهیه کنید و دیوار راه پله را هم با تابلو های رنگارنگ و زیبا  تزیین کنید.

راه پله ها با ساختاری متفاوت علاوه بر کاربرد می تواند یک عامل مهم  و تاثیرگذار بر زیبایی دکوراسیون داخلی منزل باشد. راه پله های گرد یکی از انواع راه پله هاست که بیشتر در خانه های بزرگ به کار می رود و تاثیر چشم گیری روی زیبایی دکوراسیون منزل دارد.

می توانید کنار راه پله گرد یک کاناپه متفاوت قرار دهید. این کاناپه در کنار دیوار راه پله برای همیشه قرار می گیرد و دیگر نیاز نیست همانند مبلمان آنها را جابه جا کنیم. با این کار زیبایی راه پله و دکوراسیون داخلی منزل را دو چندان می کنیم.

از دیوار راه پله گرد می توانید بهترین استفاده را برای طراحی یک کاناپه متفاوت برای نشستن استفاده کنید. بیایید طرز فکرمان را نسبت به کاناپه ها تغییر دهیم. کاناپه ها که حتما نباید به صورت مبلمانی با قابلیت جا به جایی باشند، مبلمان ها می توانند از جنس ساختار خود خانه باشند. انجام این کار پتانسیل های فضای داخلی را افزایش می دهد.

برای زیباتر شدن خانه میتوان از تصاویر و مقالات در زمینه طراحی دکوراسیون در اینترنت استفاده کرد.

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون

  • محمد حسینی

کلاسهای یادگرفتن تعمیرات بازیافت هارد در اینستیتو فروش دایر میگردد

همواره به یاد داشته باشید که کوچکترین رطوبت ممکن که توسط چشم نیز قابلتعمیرات لپ تاپ رویت نیست می تواند موجب اتصالی هزاران قطعه الکترونیکی موجود بر روی قسمت های الکترونیکی لپ تاپ شود و اتفاقاتی از جمله از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی هارد دیسک ، سوختن یک یا چند قطعه لپ تاپ و حتی سوختن مادربرد لپ تاپ که تعمیر و یا تعویض آن هزینه های نسبتا سنگینی را ممکن است به شما متحمل کتدی تغذیه شود. بسیاری  از آن‌ها چند سلول ۳ ولت دارند که دراجرای عملکرد ساعت و دیگر فرآیندها در هنگام قطع برق مفید است.

لب تاب ها به طور کلی دارای همان اجزایی هستند که در یک رایانه رومیزی وجود داد ولی با این تفاوت که تا جای ممکن از وزن و اندازه آنها کاسته شده‌است. لپ‌تاپ‌ها دارای صفحه نمایش بلور مایع هستند و چندرح حافظهیرین آنها وجود دارد ولی می‌توان صفحه‌کلید و ماوس خارجی و جداگانه نیز به آنها متصل کرد. لپ تاپ ها در انواع مختلف ساخته شده اند. و خریداد با توجه به کاری که با لپ تاپ می خواهد انجام بدهد آن ها را خریداری می کند. می باشد. درآن‌ها برای RAM در نظر گرفته شده‌است.

لپ‌تاپ‌ها دارای یک صفحه کلید سرخود هستند و یک ماوس نیز روی صفحه زتاریخچه[ویرایش]قبل از توسعه رایانه نوت بوک و لپ‌تاپ، عقاید تعمیرات لپ تاپمشابه ارائه شدکه در  در اوایل  راه‌اندازی شد. نخستین رایانه پرتابل در  معرفی شد و در آن از سیستم‌عامل  شد اگر چه این رایانه خیلی سنگین و بزرگ بود و مانیتور کوچک  داشت اثر زیادی در تجارت داشته‌است.

این‌ها اولین رایانه پرتابل بوده‌اند و  دوباره در  توسعه یافت. ااندازه چرخ خیاطی پرتابل را داشت و توانست برای هواپیماهای تجاری استفاده شود. با این وجود نمی‌توان آن را با باتری راه‌اندازی کرد. در سال ۱۹۸۲ کایروپ نوع دوم سیستم را عرضه کرد که براساس  طراحی شده‌است.  این سیستم دو برابر درایو فلاپی می‌باشد و می‌تواند ظرفیت ۲ برابر تولید کند.

یک موفقیت مربوط به  بود که اولین محصول آن در  عرضه شد. رایانه  یک سیستم استاندارد می‌باشد و می‌تواند از  به شمار رود. توان  در راه‌اندازی آن استفاده خواهد شد. یک ویژگی از می‌باشد که سازگاری ندارد. یک ماشین دیگر در سال ۱۹۸۱ عرضه شد و در سال ۱۹۸۳  معرفی گردید.

این ویژگی صفحه کلید ۶۸ بیت را دارد و باتری آن از کادمیوم نیکل است. صفحه نمایش  در حدود ۴ خط متن را با ۲۰ کاراکتر نشان می‌دهد. پرینتر ماتریس نقطه‌ای ۲۴ ستون به نام ترجمه گرو ۱۶KB از همگی نقش مهم در این روند دارند. واقعی یک  بود که توسط موگاریدعرضه شد. این سیستم طرح کنترلی دارد و صفحه نمایش مسطح آن می‌تواند خمیده شود. آن‌ها با چند باتری عمل می‌کنند که به صفحه نمایش پلاسمای پیکسل مجهز هستند.

دوره های آموزشی فیلم آموزش تعمیرات هارد در مراکز تعمیر لپ تاپ برگزار می گردد.

برای سفارش   کاندوم می توانید به سایت منتوشاپ مراجعه کنید.

  • محمد حسینی

عنوان: 13 دلیل محکم برای مهاجرت به کانادا


این مقاله درمورد مهاجرت به کانادا می باشد.

اداره مهاجرت کانادا به عنوان یکی از بهترین ادارات مهاجرت دنیا میباشد.این انتخاب به دلیل سیاست باز مهاجر پذیری و ایجاد فرصتهای عالی شغلی و همچنین فراهم کردن زمینه رشد و پیشرفت اقراد می باشد.کانادا در اصل بهترین مقصد برای افرادی است که به دنبال یک زندگی با کیفیت بالاتر و درآمد بیشتر می باشد.اقتصاد این کشور با تلاش فراوان دولتمردان این کشور به سطحی مثبت و مطمئن رسیده است به نحوی که کانادا از نظر اقتصاد در بین 10 کشور مطمئن و با ثبات می باشد.به ده نکته ای که در ادامه اشاره می شود دقت کنید تا متوجه شوید چرا مهاجرت به کانادا به عنوان یک حرکت بزرگ و مثبت برای آینده شما شمرده می شود.

 1.این کشور دارای ثروت های عظیمی از منابع طبیعی و معدنی میباشد که این موضوع باعث رونق اقتصادی در این کشور و دریچه ای برای سرمایه گذاری مستقیم توسط سرمایه گذاران خارجی می باشد.

2.کانادا با اقتصاد مثبت خود زمینه پیشرفت و رشد بسیار عالی را برای تجار و سرمایه گذاران حاضر در این کشور فراهم کرده است.

3.حداقل دستمزد در این کشور تا تاریخ 1 اکتبر سال 2015 , $ 10.50 در ساعت می باشد.کانادا در زمینه مزایا و حقوق برای کارگران در جهان در بین 5 کشور اول می باشد.

4.مسئله ی چندفرهنگی بودن در کانادا بیش از کشورهای اروپایی مقبول واقع شده است.کانادا کشوری است که از اساساً از مهاجرت اروپاییان و ترکیب آنها با بومیان منطقه شکل گرفته است.فرهنگ انگلیسی، فرانسوی و بومیان کانادا سه فرهنگ غالب کانادا هستند که درکنار هم پایدار مانده اند. مهاجرت های گروهی ملیت های دیگر به کانادا در 100 سال گذشته پذیرش مردم این کشور را نسبت به فرهنگ های گوناگون بسیار زیاد کرده است.کانادایی ها، که اغلب آنها خود ریشه ی غیر کانادایی دارند چندفرهنگی بودن را جزیی از فرهنگ و هویت خود می دانند.این درحالی است که در کشورهای اروپایی مهاجرین همواره اقلیت را تشکیل می دهند و اگر نتوانند خود را با فرهنگ کشور مقصد تطبیق دهند همواره اقلیت باقی خواهند ماند.

5.حداقل دستمزد کانادا تا 1 اکتبر ، 2015 $ 10.50 افزایش خواهد یافت. پس از آن یکی از بهترین مزایای حقوق و دستمزد برای کارگران در سراسر جهان با شرایط کاری خوب است.

6.کانادا فرصتهای شغلی زیادی را در این کشور به وسیله یک برنامه بلند مدت فراهم کرده است که این فرصتها برای مهاجرین وتجد شرایط و متخصص نیز وجود دارد.

7.روند اخذ اقامت کانادا از سایر کشورها سریعتر و ساده تر است.هم اکنون اخذ اقامت کانادا از اخذ اقامت بسیاری از کشورها از جمله استرالیا،آمریکا،انگلیس و سایر کشورهای اروپایی راحتتر است.

8.تنوع آب و هوایی که به خاطر گستردگی مساحت این کشور بوجود آمده است باعث ایجاد فرصت های تفریحی گوناگون شده است.کانادا از معدود کشورهایی است که تقریباً در تمامی زمینه های تفریحاتی و گردشگری جذابیتهایی برای ارائه نمودن دارد.از پارکهای تفریحاتی و تماشای وال ها و سواحل زیبا گرفته تا اسکی روی یخ، هاکی و بازدید از بناهای تاریخی در کبک سیتی.

یکی از راه های اقامت کانادا ادامه تحصیل در این کشور می باشد

مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت , مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت

  • محمد حسینی

عنوان: 10 کار ساده که شما را زودتر پیر می‎کنند!

این مقاله درمورد مدلهای مختلف عکس هنرمندان می باشد.

"در این مقاله به تعدادی از دلایلی که شاید نمی دانید اما در زودتر پیر شدن شما موثر هستند اشاره می کنیم"

تماشای تلویزیون
همانطور که می دانید نشستن در مقابل تلویزیون می تواند باعث چاقی شود اما ممکن است این را ندانید که تلوزیون باعث پیر شدن و کاهش عمر شما نیز می شود. طبق تحقیقات به عمل آمده، هر یک ساعت که شما تلوزیون تماشا می کنید ۲۲ دقیقه از عمرتان کاهش پیدا می کند. همچنین احتمال ابتلا به آلزایمر نیز در شما افزایش می یابد.

نوشیدن مایعات از بطری با استفاده از نی
نوشیدن برخی از مایعات مانند نوشابه ها می توانند به بدن شما بسیار آسیب وارد کنند اما طریقه نوشیدن این نوشابه ها نیز بسیار مهم است. نوشیدن از بطری و یا با استفاده از نی می تواند باعث ایجاد چین و چروک در صورت شما بشود پس همیشه سعی کنید تا با لیوان آب بنوشید.

زیاد یا کم ورزش کردن

ورزش برای سلامتی بسیار مفید و حقیقتی انکار ناپذیر است. همه ما به خوبی می دانیم که ورزش می تواند بدن ما را سالم و جوان نگه دارد و همچنین می تواند از آلزایمر و بیماری های پوستی و غیره جلوگیری کند. البته توجه داشته باشید که ورزش نیز باید به مقدار متوسطی انجام شود زیرا بیش از حد ورزش کردن میتواند باعث بروز مشکلاتی همچون آرتروز در بدن شما شود.

سیستم گرمایشی
در فصل هایی که هوا رو به سرما می رود ما نیز سیستم های گرمایشی را روشن می کنیم. توجه داشته باشید که این گرما باعث می شود تا پوست شما خشک شده و زمینه خوبی برای ایجاد چروک شود. برای جلوگیری از این خشک شدن می توانید یک لیوان آب در فضای خانه قرار دهید. همین یک لیوان می تواند فضای خانه را مرطوب کند. همچنین می توانید سیستم های گرمایشی را کم کرده و بیشتر لباس بپوشید.

شکر
خوردن شکر تنها باعث چاقی شما نمی شود بلکه مشکلات بسیار زیاد دیگری هم برای شما ایجاد می کند. با خوردن مقدار زیادی شکر، سطح قند خون شما افزایش می یابد و همین باعث می شود تا پوست شما خراب شود و خیلی زود تر از حد معمول پیر بشود.

شغل و کار
همه انسان ها برای اینکه بتوانند زندگی خوبی داشته باشند باید کار کنند. همین کار کردن میتواند باعث پیر شدن افراد بشود. اول اینکه بیشتر کارها و شغل ها با استرس همراه هستند که همین میزان قرار گرفتن در خطر حمله قلبی را افزایش می دهد. همچنین کارکردن به مدت زیاد می تواند زمان شما را برای ورزش یا خواب محدود کند. سعی کنید تا در آخر هفته ها به ورزش و استراحت بپردازید.

صابون
شاید فکر می کنید که صابون بهترین دوست پوست شما است اما سخت در اشتباه هستید. بر روی پوست شما ماده ای وجود دارد که از پوست شما محافظت می کند. این در حالی است که وقتی صورت خود را با صابون می شویید این ماده پاک شده و صورتتان پذیرای چروک ها می شود.

گوش کردن به موسیقی
همه ما ریزش مو و جهش به سمت تاسی را نشانه هایی از پیری می دانیم. تخقیقات نشان می دهد که گوش کردن به موسیقی با صدای بلند و از طریق هدفون میتواند ریشه موها را ضعیف کند و به مرور موهای شما می ریزد. پس مواظب موهای خود باشید.

رو بالشی
در ابتدا در نظر داشته باشید که روبالشی بهتر است از جنس ابریشم یا ساتن باشد و کتان نیز یکی از بدترین جنس هایی است که می توانید برای رو بالشی خود انتخاب کنید. به طور کلی بهتر است به پشت بخوابید زیرا خوابیدن بر روی یک طرف صورت می تواند باعث ایجاد چروک در صورت شما بشود.

رژیم غذایی کم چربی
بیشتر افراد سعی می کنند تا از مواد غذایی با چربی کم استفاده کنند تا چاق نشوند. در این بین ممکن است تا برخی از چربی های مهم مانند امگا ۳ نیز حذف بشود. امگا ۳ در مواد غذایی مانند ماهی و گردو یافت می شود. این اسید چرب یکی از مهمترین عوامل جلوگیری از پیری است زیرا نه تنها باعث جلوگیری از ایجاد چروک بر روی صورت شما می شود بلکه به مغز و قلب نیز کمک می کند.

در این مقاله اشاره ای به سایت های جوک و لطیفه شده است.

آموزش شبکه , آموزش سیسکو , آموزش شبکه , آموزش سیسکو , آموزش شبکه , آموزش سیسکو

  • محمد حسینی

عنوان: انتخاب لباس مجلسی زیبا و بسیار شیک

این مقاله درمورد انتخاب بروزترین آتلیه عروس می باشد.

انتخاب لباس مجلسی مناسب و برازنده شما برای درخشیدن در مراسم عروسی یک انتخاب بسیار مهم است و با رعایت برخی نکات درانتخاب لباس مجلسی زیبا و بسیار شیک میتوانید مناسب ترین لباس مجلسی را انتخاب کنید. آیا تا به حال به این موضوع دقت کرده اید که چرا برخی رنگ ها بیش از باقی رنگ ها به شما می آیند؟ طبق گفته کارشناسان، برای آنکه بدانید چه رنگی هارمونی بیشتری با بدن شما دارد باید سه مورد را مدنظر بگیرید: رنگ مو، رنگ چشم و رنگ پوست.
رنگ پوست، مو و چشم چه ارتباطی به رنگ لباسی که انتخاب می کنیم یا آرایشی که برمی گزینیم دارد؟مجموعه  ای از قوانین کلی درباره ارتباط رنگ پوست و مو و چشم و رنگی که برای لباس یا حتی آرایش تان انتخاب می کنید، وجود دارد. برای مثال، در صورتی که رنگ موهای شما تیره ولی رنگ پوست تان روشن است و چشمان قهوه ای تیره یا مشکی دارید، برای آرایش باید از رنگ های گرم به ویژه قهوه  ای و بژ استفاده کنید.

به رنگ آب
در دنیای طراحی به این رنگ، رنگ آب گفته می‌شود. این رنگ ملایم و خاص در میان رنگ‌های امسال برای لباس هم بود. این رنگ را می‌توانید با رنگ‌های مختلفی چون خاکستری، مشکی و سفید ست کنید و رنگ خاص بیافرینید. این رنگ را برای افرادی که رنگ پوست سفیدی دارند، پیشنهاد نمی‌کنیم چون بی‌حال و رنگ پریده به نظر می‌رسند. در مقابل برای افراد سبزه انتخاب خوبی است.

هارمونی رنگ ها سبب به وجود آمدن جذابیت می شوند.

رنگ های قرمز تند، قرمز جگری، آبی نفتی، آبی اردکی، بژ، قهوه ای شکلاتی، برنز و قرمز مایل به نارنجی برای لباس شما بسیار مناسب است.  رنگ مشکی، آبی روشن و صورتی و سفید چندان شما را جذاب نمی کند پس باید از خریدن لباس هایی با این رنگ پرهیز کنید. در میان جواهرات نیز طلای زرد همراه با یک سنگ زیبای قرمز رنگ بسیار به شما می آید. در صورتی که پوستی تیره ولی موهای روشنی دارید و چشمان تان به رنگ آبی روشن یا سبز است، برای آرایش رنگ های گرم مانند قهوه ای طلایی یا بژ را انتخاب کنید.
ایده آل ترین رنگ ها برای لباس شما خاکستری براق، زرد تند، نارنجی و سبز است. برعکس رنگ سفید، مشکی و آبی تیره به هیچ وجه به شما نمی آید. در میان جواهرات نیز طلای زرد را انتخاب کنید.

درنهایت، در صورتی که پوست و موهای تیره رنگی دارید برای آرایش رنگ های سرد با تن آبی و نقره ای را انتخاب کنید و برای لباس رنگ هایی مانند سفید، صورتی، قرمز شاد، مشکی، خاکستری و... را برگزینید. طلای سفید همراه با الماس یا یاقوت بیش از طلای زرد به شما می آید.

در این مقاله درمورد  انتخاب بهترین آرایشگاه عروس اشاره ای شده است.

  • محمد حسینی