ateliyearak

آتلیه عروس,آرایشگاه عروس

ateliyearak

آتلیه عروس,آرایشگاه عروس

۱۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

عنوان: تکنیک های انتخاب انگشتر عقد بسیار زیبا و منحصربفرد

این مقاله درمورد انتخاب بهترین آتلیه عروس می باشد.

آرایش عروس برای هر عروس خانمی بسیار با اهمیت است و برای اینکه زیباترین آرایش عروس را داشته باشید باید با نکاتی درباره در مورد آرایشگاه و آرایش عروس  آشنا باشید. همه عروس خانمها در سراسر دنیا دوست دارند تا در مراسم عروسی خود چهره ای زیبا همراه با بهترین آرایش ساده یا پیشرفته را داشته باشند.
شاید شما یکی از کسانی باشید که قرار است در هفته‌های آینده مراسم جشن عروسی خود را برگزار کنید. احتمالا استرس بسیاری دارید چرا که هم باید به خود برسید، هم باید به فهرست مهمان‌ها فکر کنید، هم به دنبال درست‌کردن خانه‌ای رؤیایی باشید و ... . همه این کارها بسیار مهم است ولی به یاد داشته باشید، مهم‌ترین نکته در این شب بزرگ، ظاهر شماست و باید از همین حالا کم‌کم ظاهر خود را‌آماده کنید. عروسی شما بیشتر از یک شب نیست پس باید آمادگی کاملی برای این شب داشته باشید. اگر جشن عروسی شما نزدیک است از همین امروز شروع کنید تا در آن شب چهره فراموش‌نشدنی داشته باشید. ما قدم به قدم راهنمایی‌تان می‌کنیم.

در روز عروسی بلوز دکمه دار یا زیپ‌دار بپوشید.‌ بعد از این‌که کار موهای‌تان تمام شد نمی‌توانید تاپ یا تی‌شرت را از سرتان خارج کنید زیرا مدل موی‌تان خراب می‌شود.به مدل لباس هم توجه کنید.‌ اگر لباس عروس‌تان بی‌آستین و باز است حتما باید فضای بین سر و شانه‌ها را با مدل مویی که خیلی بالا نیست پر کنید.موی مصنوعی نگذارید. نگذارید آرایشگر برای راحتی کار خودش موی مصنوعی به موهای شما اضافه کند زیرا رنگ این موها در زیر فلاش دوربین‌ها کاملا با رنگ موی‌ خودتان متضاد می‌شود و مهمان‌هایتان تصویر بدی را از شما به خانه می‌‌برند.از مدل موی نهایی عکس‌ بگیرید. بعد از این‌که مدل موی‌تان قطعی شد از دوست یا نامزدتان بخواهید از زوایای مختلف عکس شما را بگیرد تا برای روز عکاسی بدانید کدام زوایا عکس‌های بهتری از شما را تصویر می کنند.موها را تقویت کنیداگر می‌خواهید برای عروسی‌تان موهای‌تان را صاف یا تقویت کنید، حتما این کار را یک تا 2 هفته قبل انجام دهید چون یک هفته بعد به اصطلاح موهای شما جا می‌افتد و کاملا طبیعی به نظر می‌آید. اگر می‌خواهید قبل از عروسی موهای‌تان را رنگ کنید، اول موها را صاف یا تقویت‌ و یک تا 2 هفته بعد، موها را رنگ کنید تا موهای‌تان را از هرگونه آسیب احتمالی محافظت کنید.

اگر صورت‌تان جوش وآکنه دارد، بهتر است یک دوره پاکسازی پوست را یک ماه پیش از تاریخ عروسی داشته باشید تا جوش‌های سطحی پوست‌تان رفع شود. در ضمن برای نگهداری از پوست و حفظ طراوت و شادابی آن تا تاریخ عروسی، باید نکاتی را رعایت کنید؛ در تمام این یک ماه باید پوست‌تان را تمیز نگه دارید و برای پاک کردن آرایش از لوسیون‌ها یا ژل‌های پاک کننده استفاده کنید.پوست های خشک: در این فاصله یک ماهه تا عروسی، برای آرایش صورت بهتر است مدام از کرم‌های مرطوب‌کننده پوست استفاده کنید.پوست‌های چرب: برای آرایش، به شما استفاده از کرم‌های فاقد چربی را پیشنهاد می‌دهم.پوست‌های خیلی چرب: بهتر است از کرم‌های ضد آفتاب فاقد چربی و کرم پودردار استفاده کنید، هر چند بهتر است کرم ضد آفتاب را پزشک برای‌تان تجویز کند.

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آرایشگاه عروس شده است.

  • محمد حسینی

عنوان : آشنایی با مسیر های معروف و دبی و مواردی جهت زندگی در دبی

هر ساله افراد بسیاری برای دیدن زیبایی های مالزی با تور مالزی به این کشور سفر می کنند.

دیدنی ها، مراکز خرید، مراکز تاریخی و طبیعی دیدنی همه و همه کوالالامپور را منطقه ای مناسب برای گردشگران می سازد. از هتل های پنج ستاره و لوکسی که در این شهر قرار دارد هتل دابلتری بای هیلتون است. این هتل با قرار گرفتن در امتداد Jalan Tun Razak  و فاصله پنج دقیقه ای تا ایستگاه قطار شهری پر سرعت پارک Ampang از موقعیت جغرافیایی عالی در شهر بهره مند است. استخر روباز هتل مکانی برای سپری کردن اوقات فراغت و آرامش بخش می باشد.

امکانات اتاق ها شامل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون LCD، مینی بار، لوازم اتوکشی، حمام اختصاصی با کلیه لوازم و سشوار است. در سالن بدنسازی نیز می توانید به ورزش روزانه بپردازید. امکان رزرو تور گردشگری در هتل وجود دارد و شما می توانید آن را با برنامه های خود هماهنگ کنید.

رستوران های دل انگیز هتل انواع غذاها را برای میهمانان سرو می کنند. از این جمله رستوران Tosca است که غذاهای ایتالیایی سرو می کند و رستوران Makan Kitchen که با خوراک های محلی از شما پذیرایی می کند. تریاهای Axis Lounge و Cellar Door در هتل نوشیدنیها و غذاهای مختصری دارند که طبق سلیقه شما در اختیارتان قرار می گیرند.

فاصله این هتل تا فرودگاه کوالالامپور یک ساعت می باشد. همچنین اگر قصد بازدید از برجهای دوقلوی Petronas و مرکز همایشات شهر را داشته باشید می توانید با صرف مدت زمانی کوتاه، به مکان مورد نظر خود دست یابید.

شما می توانید با ثبت نام در تور دبی از دیدنی های این شهر لذت ببرید.

 مهاجرت به آلمان,  مهاجرت به هلند, مهاجرت به هلند, مهاجرت به آلمان, مهاجرت به اروپا,

  • محمد حسینی

 عنوان: زیبایی بیشتر با آرایش صحیح لب ها

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

برای داشتن چهره ای زیباتر و جذابتر باید با نحوه صحیح استفاده از رژلب آشنا باشید. زیبایی بیشتر با آرایش صحیح لب ها امکان پذیر است.اگر لبهای برجسته و پر ندارید، از روشنترین رنگ ممکن استفاده کنید تا لبهای شما پر و برجسته نمود کند.
برای جلوگیری از اینکه رژ لبتان روی دندانهایتان مالیده شود. پس از زدن رژ انگشتتان را داخل دهانتان کرده و لبانتان را دور آن ببندید و انگشتتان را بیرون بکشید. .به این ترتیب رژ اضافه از داخل لبهایتان پاک میشود.
برای اینکه دوام رژتان افزایش یابد پس از زدن لایه اول رژ یک یا دو لایه دستمال روی لبتان بگذارید، دوباره رژ بزنید و دوباره دستمال را روی لبانتان بگذارید. به این ترتیب چربی رژ گرفته شده و رنگدانه ها و موم آن باقی میماند.
ابتدا دور لبتان را با خط لب خط بکشید و با همان خط لب لبانتان را رنگ کنید. وقتی رژ قرمز میزنید، ابتدا خط لب قهوه ای بزنید و لبتان را با همان رنگ رنگ کنید و بعد رزتان را بزنید. به این ترتیب رنگ قرمز دوام بیشتری پیدا میکند.

هماهنگ کردن اندازه لب و یا فرم دادن به آنها به وسیله آرایش :

1 - هنگامی که لب پایین نازک است، خط لب را پایینتر از خط معمولی لب می کشیم و آن را با رژ لب پر می کنیم. همچنین کمی وازلین یا برق لب به وسط لب پایین بمالید تا آن را برجسته تر جلوه دهد.

2 - وقتی لب بالا نازک است، خط لب بالا را بالاتر از خط معمولی لب می کشیم تا پهتر جلوه کند و با لب پایین تناسب داشته باشد.3 - هنگامی که لبهای پایین و بالا نازک هستند، اندازه لبها را در بالا و پایین با مداد لب زیاد می کنیم و داخل خط را با رژ لب پر می کنیم که لبها پرتر به نظر آیند.4 - برای لبهای پر و بزرگ نباید رژ لب خیلی روشن و جلب نظر کننده استفاده کرد. رژ لب مات برای این لبها بهتر از رژ لب براق است.5 - دهان و لبهای کوچک را می توان با کشیدن خطوط در اطراف دهان بزرگتر نشان داد.استفاده از رژلب های بنفش یا نارنجی این رنگ ها معمولاً چهره را سالخورده کرده و اگر از انواع پر رنگ آنها استفاده شود، چهره بدی به شما می دهند. مشکی / نارنجی ( بنفش / مشکی) هیچ گاه بر روی صورت جذاب نخواهند بود.شاید نارنجی بسیار کمرنگ بد نباشد، البته اگر با لباس هایتان هم خوانی داشته باشد، اما در هر صورت سعی کنید از کمرنگ ترین انواع که با تن قهوه ای همراه هستند استفاده کنید. البته رک و پوست کنده بگویم من نه صاحب فروشگاه لباس های نارنجی هستم و نه رژ لب های نارنجی/قهوه ای می فروشم. رنگ نارنجی معمولاً بر روی پوست زیبا نمی شود. اگر ملزم به استفاده از رژ لب نارنجی هستید حتماً آنرا بر روی لب خود محو کنید.از رنگ هایی استفاده کنید که دارای تن ملایمی از قهوه ای باشند. قرمز باید مقداری آبی داشته باشد تا برو روی پوست رنگ نارنجی را نمایان نسازد. آبی، قرمز را زیباتر می کند و به جوانی و شادابی صورت نیز کمک می کند.اگر می خواهید لب های پرتری داشته باشید، می توانید رژ لب و یا خط لب خود را کمی بالاتر از خط طبیعی لب بکشید. اگر از براق کننده هم استفاده می کنید یادتان باشد که آنرا فقط در داخل خط طبیعی لب استعمال کنید. با این روش چهره شما ظریف تر شده و جذابیت بیشتری به خود می گیرد.

 

دراین مقاله اشاره ای به پروتز لب شده است.

  • محمد حسینی

عنوان: مبلمان چوبی در دکوراسیون داخلی خیلی شیک

این مقاله درمورد طراحی آشپزخانه می باشد.

     

تاثیر شگفت انگیز نورپردازی در طراحی دکوراسیون منزلنورپردازی مناسب تاثیر زیادی در زیبایی طراحی داخلی منزل دارد و تاثیر شگفت انگیز نورپردازی در طراحی دکوراسیون منزل سبب ایجاد جذابیت و زیبایی در طراحی داخلی منزل میشود. نورپردازی نکته مهمی است که اگر اصولی انجام شود، به ارتقای کیفیت چیدمان کمک می‌کند.در غیر این صورت، باعث افت دکور و دلزدگی می‌شود.اکثر اوقات نمی‌توانید نورپردازی غیراصولی خانه‌تان را تشخیص دهید، اما علایم و پیامدهای آن را حس می‌کنید.علایمی مثل سردرد، چشم درد و احساس نارضایتی از دکوراسیون خانه بدون اینکه دلیل مشخصی داشته باشد.اگر نورپردازی خانه را به صورت اصولی و آگاهانه اجرا کنید، فضای خانه تمیز، وسیع و خوشایند به نظر می‌رسد.از آنجا که بسیاری از ما شانس دخالت در نقشه اولیه ساختمان و ساختن خانه ای با ویژگی های مورد نظر خود را نداریم پس در مرحله طراحی داخلی و دکوراسیون اتاق می توان کاستی های احتمالی موجود در میزان نورگیری اتاق را جبران کرد.

نورپردازی در هر اتاق باید متناسب با ویژگی های معماری آن و نحوه قرارگیری اتاق باشد و ضمن تامین نور مورد نیاز باید با سبک دکوراسیون اتاق نیز هماهنگ باشد.

در یک سالن پذیرایی مهم‌ترین منبع نورپردازی لوستر است. هر چند که در این منطقه حساس و رسمی خانه هم استفاده از نورهای هالوژن مخفی، آباژورها و. . . حسابی جواب می‌دهد و فضا را کلا لوکس و امروزی می‌کند اما داشتن یک لوستر با روشنایی کافی بالای سر میز غذاخوری از مهم‌ترین نکات در طراحی داخلی است؛ آن‌قدر که این روزها طراحان حتی در خانه‌های کوچکی که سالن پذیرایی جدا ندارند باز هم به مساله لوستر بالای میز توجه می‌کنند و هر جایی که میز غذاخوری را قرار می‌دهند حتما بالای سر آن یک چراغ می‌گذارند.

بعد از حمام مهم‌ترین قسمت نورپردازی سرویس‌های بهداشتی مربوط به روشویی است. هیچ‌وقت برای فضای روشویی از چراغ‌های سقفی استفاده نکنید برای اینکه با ایجاد سایه کار آرایش و اصلاح را سخت می‌کنند. بهترین نور برای سرویس‌های بهداشتی منابع نور جانبی است، مانند میز اتاق گریم که لامپ‌های روشنی در دو طرف آینه میز گریم قرار دارد. پس در سرویس بهداشتی هم بهتر است بیشتر نورها در دو طرف آینه قرار گرفته باشند؛ البته حتما نوع لامپ را هم در نظر داشته باشید. فلورسنت یا هالوژن؟ انتخاب بین این دو به فضای حمام و دستشویی شما بستگی دارد. اگر دکور حمام‌تان گرم است از نور سرد فلورسنت استفاده کنید و برعکس اگر دستشویی و حمامی با رنگ سرد دارید سراغ هالوژنه‌ها بروید.

یک نورپردازی خوب بیش از هر چیز به میزان نورگیری اتاق در روز مرتبط است تا دست کم نور مورد نیاز در طول روز را با ترکیبی از نور طبیعی و در صورت نیاز مصنوعی تامین کند. هریک از اتاق های خانه از طریق پنجره میزانی از نور طبیعی را دریافت می کند، اما این امر به آن معنا نیست که از نور کافی در طول روز برخوردار است. با توجه به کاربردهای مورد نظر یک اتاق و همچنین مقدار نور طبیعی که به اتاق راه می یابد ممکن است کیفیت و کمیت این نور کافی نباشد. این کیفیت و کمیت به نحوه قرارگیری یک خانه و سپس هریک از اتاق ها، اندازه و فرم اتاق، ابعاد آن و تعداد پنجره ها و آنچه در برابر پنجره قرار دارد، بستگی دارند.

نوع استفاده از روشنایی‌ها هم در اتاق نشیمن باید به صورت ترکیبی از انواع نورها باشد؛ یعنی در یک اتاق نشیمن وقتی از یک آباژور زمینی استفاده می‌شود در نقطه‌ای دیگر می‌توان از یک چراغ رومیزی استفاده کرد. حتی نوع و سمت نوری که هر کدام هم منتشر می‌کنند می‌تواند متفاوت باشد؛ یکی به سمت بالا و دیگری به سمت پایین. مهم این است که در نشیمن از همه نوع منبع نوری استفاده شده باشد و البته استفاده از دیمرها یا وسایلی که میزان نور را کم و زیاد می‌کنند. می‌توانید برای سقف‌های بلند نشیمن از نورهای مخفی استفاده کنید.

دراین مقاله اشاره ای به طراحی اتاق خواب شده است.

  • محمد حسینی

عنوان: راه های کنترل خشم در هنگام عصابنیت

این مقاله درباره ی جوک و لطیفه می باشد.

این روزها افراد به دنبال رژیم‌های غذایی سالم برای افزایش سلامت بدن خود هستند و برای این منظور بیشتر از رژیم‌های کم‌کالری و با انرژی بالا استفاده می‌کنند.
کارشناسان بهداشت و سلامت توصیه می‌کنند، افراد بر اساس گروه خونی خود مواد غذایی مصرف کنند تا علاوه بر اینکه از افزایش وزن جلوگیری می‌شود، در کاهش ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها هم مفید است.
 دکتر پیتر دی ادامو، محقق این مطالعه اظهار کرد: مواد غذایی که ما مصرف می‌کنیم، واکنش شیمیایی را بسته به نوع خون انجام می‌دهند و اگر افراد از رژیم غذایی مناسب با نوع خون خود استفاده کنند، مواد غذایی بهتر هضم می‌شوند و در کاهش وزن و جلوگیری از ابتلا به بیماری و عفونت تاثیر بسیاری دارند.

بر این اساس بعضی از رژیم‌های غذایی مفید برای گروه‌های خونی مختلف در ذیل آورده شده است:
 
گروه خونی O:
افراد با این گروه خونی بهتر است از مواد غذایی غنی از پروتئین، رژیم غذایی با کربوهیدرات اندک و تکه‌های زیاد گوشت بدون چربی، مرغ، ماهی، سبزیجات، غلات، لوبیا و فراوردهای لبنی استفاده کنند. این گروه بهتر است از مصرف گندم و کافئین اجتناب کنند.
 
گروه خونی A:
افراد این گروه خونی بهتر است از رژیم غذایی با گوشت کمتر، میوه، سبزی، حبوبات و غلات سبوس‌دار استفاده کنند.
 
گروه خونی B:
افراد گروه خونی مورد نظر باید رژیم غذایی کم‌چرب به همراه سبزیجات، تخم‌مرغ و گوشت استفاده و از مصرف دانه ذرت، گندم، عدس، گوجه‌فرنگی، بادام زمینی و کنجد دوری کنند. مصرف مرغ در این گروه باید با احتیاط مصرف شود.
 
گروه خونی AB:
این گروه بهتر است بیشتر غذاهای دریایی و سبزیجات سبز مصرف و کافئین و گوشت‌های دودی و یا پرورشی را از برنامه غذایی خود دور کنند.

   دراین مقاله اشاره ای به سبک زندگی افراد نیز شده است.

  • محمد حسینی

عنوان:سفارش کیک عروسی فوق العاده

این مفاله درباره ای تشریفات مجالس می باشد.

تکنیک های انتخاب کت و شلوار داماد به داماد های جوان در انتخاب بهترین و مناسب ترین کت و شلوار دامادی کمک زیادی می کند.

بسیاری از ما تصور می‌کنیم همین که داماد به بوتیکی برود، یک رنگ برای کت و شلوارش انتخاب کرده و فقط یکبار کت انتخابی‌اش را در اتاق پرو تن کند، خوش‌تیپ ترین داماد دنیا می‌شود. با این حال توجه کنید که عروس خانم با آن لباس سفید و پر از نقش و نگارهای ظریفش را می‌توان با یک نظر در جشن پیدا کرد اما در مورد آقایان قضیه فرق دارد. در جشن عروسی کلی مرد حضور دارند که کت‌و‌شلوار پوشیده‌اند و حتی ممکن است رنگ کت و شلوارشان هم با کت و شلوار داماد مشابه باشد. پس آقاداماد باید یک وجه تمایزی با آنها داشته باشد و باید هنگام انتخاب کت و شلوار عروسی‌اش به نکات مهمی توجه کند که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

دامادها از چه زمانی کت و شلوار پوشیدند؟
در زمان‌های گذشته مردها آنقدر درگیر دامداری و کشاورزی بودند که کمتر دامادی در عروسی لباس رسمی می‌پوشید چه برسد به کت و شلوار. در سال‌های ۱۷۰۰ پوشیدن لباس رسمی فقط مختص اشراف و نجبا بود. قرن ۱۹ ام که فرا رسید یکی از خوش‌تیپ‌ترین مردان آن زمان به نام گریسوالد لوریلارد، پایین کت بلندش را تا کرد و کتی کوتاه درست کرد. این کت از بدترین نوع پشم دوخته شده بود و هیچ جیبی هم نداشت. اما این مرد با این کت به یک مهمانی رسمی رفت. در سال ۱۹۳۰ شرکت مارلیس و رودولفکر اولین بازار فروش کت‌های کوتاه امروزی را به دست گرفتند؛ یک کت دوخت این شرکت ۱۶ دلار قیمت داشت.

اگر درشت اندامید...
اگر بدن‌تان تنومند است باید کتی با یقه آرشال بگیرید. دو لبه پایینی چنین کت‌هایی معمولا روی هم قرار نمی‌گیرد. در ضمن دقت کنید که قد کت برای قامت شما مناسب باشد و همچنین بتوانید دست‌های‌تان را به راحتی در هر دو طرف تکان دهید. انتهای قد کت باید با سرانگشتان شما هم سطح باشد. اگر صورت عریض یا گردن پهنی دارید به کراوات و یقه لباستان هم توجه کنید که خیلی تنگ و بسته نباشد درغیر اینصورت به نظر می‌رسد که می‌خواهند شما را خفه کنند. به هیچ وجه کت‌های دولبه و 6 دکمه را نخرید زیرا شما را گنده و بد هیکل نشان می‌دهد.
کت سه دکمه یک گزینه عالی برای مردان بلندتر از1.8 متراست. این دکمه ها باعث می شود که عرض سینه زیاد شود و درضمن باعث می شود که شما در عین راحتی شیک و رسمی به نظر آیید

نقش مهم دکمه در زیبایی کت
دکمه ها می توانند تن پوش عروسی شما را جلوه دیگری بدهند. تعداد دکمه ها و باز و بسته بودن آنها همه در ظاهر شما در شب دامادی موثرند.


کت سه دکمه
کت سه دکمه یک گزینه عالی برای مردان بلندتر از1.8 متراست. این دکمه ها باعث می شود که عرض سینه زیاد شود و درضمن باعث می شود که شما در عین راحتی شیک و رسمی به نظر آیید.
کت سه دکمه از مدهای دهه 60 بوده که اخیراُ بیشتر طراحان برای مدل های پاییز 2009 آن را دوباره احیا کرده اند اگرچه که نمی توانند به استفاده از کت های دو دکمه پایان دهند ولی به‌هرحال پوشیدن کت سه دکمه شما را شخصی پیرو مد نشان می دهد. شما بهتر است دو دکمه از سه دکمه را ببندید. از جهتی چون یقه کت سه دکمه معمولا کوتاهتر از دو دکمه است برای اعتماد به نفس بیشتر و اینکه تناسب در ظاهر شما حفظ شود می توانید فقط دکمه وسط را ببندید. همچنین از بستن سه دکمه با هم خودداری کنید زیرا به شما ظاهری سخت و خشک می دهد. در هر صورت دکمه ها را طوری ببندید که از چین خوردگی و یا کشیدگی کت جلوگیری شود و اگر هم اصرار به بستن دکمه ها دارید دو دکمه بالا را می بندید.

کت دو دکمه
اگر شما دارای نیم تنه نامتناسبی دارید با پوشیدن کت دو دکمه می توانید آن را پنهان کنید. کت دو دکمه بادوام و کلاسیک است. در هنگام پوشیدن کت دو دکمه فقط باید دکمه اول را ببندید. اغلب کت های دودکمه مدرن به گونه ای طراحی شده اند که بین کت دو دکمه و سه دکمه قرار می گیرند. مدلهای امروزی می توانند کمی زیباتر باشند. شما در موقع خرید کت دو دکمه حتماُ باید به نحوه قرارگیری دکمه ها توجه کنید زیرا در راحتی شما موثرند.
کت تک دکمه برای مردان لاغر اندامی که می خواهند شیک به نظر برسند بسیار مناسب است. البته اگر شما چند کت دو دکمه و سه دکمه داشته باشی به جز گاهی اوقات کت یک دکمه نمی پوشید.
این کت برای دامادهایی که می خواهند اسپرت تر به نظر برسند بسیار مناسب است. موقع عکس گرفتن یا در سالن، وقتی ایستاده اید حتما دکمه کت را ببندید و وقتی نشسته اید آن را باز کنید. در غیر این صورت شما ظاهر خوشایندی نخواهید داشت.

دراین مقاله نکته های طلایی درمورد چگونگی انتخاب لباس عروس  گفته شده است.

  • محمد حسینی

?xml:namespace>

عنوان: اطلاعات مفیدی که باید برای پناهندگی استرالیا بدانید

این مقاله درباره ی مهاجرت به استرالیا می باشد.

در جهان امروز, آموزش در سطح بین المللی افزایش چشمگیری داشته است.رشد سریع آموزش های بین المللی زمینه ساز درخواست دانشجویان زیادی برای تحصیل در کشورهای خارجی شده است.دانشگاه های بین المللی هر ساله میزبان تعداد زیادی از دانشجویان متقاضی مهاجرت و ادامه تحصیل می باشد.این دانشگاه ها باید بتوانند برای کسب اعتبار و قرار گرفتن در رنکینگ بین المللی خود را از لحاظ سیستم آموزشی, سطح علمی, تجهیزات و تکنولوژی و غیره با یکدیگر رقابت کنند و بتوانند سطح بالایی از خدمات آموزشی را به دانشجویان ارائه دهند.امروزه تحصیل در آمریکا, کانادا, استرالیا و اروپا در صدر لیست متقضیان قرار دارد.

امروزه اعزام دانشجویان به این دانشگاه ها و کشورها به یک تجارت پر رونق تبدیل شده است.درآمد زیاد دفاتر اعزام دانشجو و افرادی که هماهنگی این امر را انجام میدهند باعث شده است تا پای کلاهبرداران نیز به این موضوع باز شود و با استفاده از تبلیغات دروغ سعی در کسب درآمد برای خود و از بین بردن رویاهای شما بکنند.برای جلوگیری از سواستفاده این افراد و از بین رفتن فرصت های شما سازمان امور دانشجویان هرساله لیست موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور را معرفی میکند که در ادامه خبر و لیست این موسسات مورد تایید را مشاهد میکنید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، فهرست اسامی و مشخصات موسسات و شرکت های مجاز خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور بروز رسانی شد.براساس این گزارش ، اعتبار موسسات و شرکت های مجاز خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور از سوی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم بررسی می شود و در آخرین به روز رسانی که تا پایان شهریورماه انجام شده وضعیت اعتبار این موسسات را اعلام کرد.

از تعداد ۱۸۱ موسسه مجاز خدمات اعزام دانشجو به خارج از کشور اعتبار مجوز تعداد ۴۲ مرکز به پایان رسیده است و تمدید مجوز ۳۵ موسسه در دست بررسی است.همجنین ۴۶ موسسه دارای مجوز تا پایان سال ۹۴ هستند و تعداد ۵۸ موسسه نیز مجوزهای لازم تا پایان سال ۹۵ را دارا هستند.متقاضیان اعزام به خارج از کشور در هنگام عقد قرارداد با هر یک از موسسات لازم است نسبت به تاریخ انقضاء مجوز صادره دقت لازم را داشته باشند چرا که موسساتی که اعتبار مجوز فعالیتشان منقضی شده است، حائز شرایط برای عقد قرارداد نیستند.

عقد قرارداد با موسسات اعزام دانشجو که تمدید مجوزشان در دست بررسی است در صورتی که زمان عقد قرارداد مراتب با دبیرخانه کارگروه موسسات هماهنگ شود بلامانع خواهد بود.داوطلبان باید توجه داشته باشند که در صورت بروز شکایت نسبت به عملکرد موسسه طرف قرارداد، می توانند ضمن ضمیمه کردن مستندات لازم (به ویژه قرارداد) به یکی از طرق مراجعه حضوری، ارسال از طریق پست و تلفن نس بت به طرح درخواست خود اقدام کنند.

یکی از راه های گرفتن اقامت استرالیا تحصیل در استرالیا می باشد.

  • محمد حسینی

عنوان: ده زیبا هابیت ها

این مقاله در مورد تفریح و سرگرمی می باشد.

اشتباه سوم: خودتان را کنار می‌کشید؟ تا به حال چند بار هنگام مقابله با رفتارهای بد کودک‌تان به او گفته‌اید «بذار بابات بیاد بهش می‌گم چکار می‌کنی!» شاید این راهکار کودک شما را بترساند و از ادامه دادن اشتباهش لااقل تا مدتی منصرفش کند، اما می‌دانید پشت این پیام چه حرف‌هایی پنهان شده؟ «من مادر بی‌عرضه‌ای هستم که خودم نمی‌توانم درست و غلط را به تو یاد دهم و پدرت مرد خشنی است که به محض آمدنش به دلایل بی‌شماری می‌تواند تو را تنبیه کند!» سال‌های سال والدین از ایده پدر خشمگین و مادر بی‌عرضه برای تربیت فرزندان‌شان استفاده می‌کردند اما باور کنید شما امروز می‌توانید راه‌های بهتری را برای کنترل رفتارهای کودک‌تان امتحان کنید.

یک راه بهتر برای اینکه فرزندتان یکی از شما را آدم بده نداند و احساس نکند که میان والدینش درمورد تصمیم‌گیری‌ها اتفاق‌نظر نیست، باید هر دوی شما در مقابل او یک حرف را بزنید. مثلا اگه قرار است او را از کاری منع کنید، هر دو نفرتان باید «نه» را به او بگویید. از طرف دیگر برای اینکه کودک‌تان از یکی از شما فاصله نگیرد و احترام دیگری در نظرش خدشه‌دار نشود، باید به او نشان دهید که هر دوی شما امکان اجرای تصمیم‌های مشترک‌تان را دارید. اگر قرار است کودک‌تان به‌خاطر بدرفتاری‌اش 10دقیقه از تلویزیون دیدن محروم شود، نیازی نیست که پدر با آمدنش این دستور را ابلاغ کند و شما مظلومانه خود را کنار بکشید، می‌توانید خودتان در همان لحظه او را تنبیه کنید.

اشتباه چهارم: رشوه می‌دهید؟ دختر کوچولوی خانم الف علاقه‌ای به نوشتن تمرین‌های ریاضی‌اش نداشت اما هر شب که باید آنها را می‌نوشت، با خوردن یک بشقاب چیپس و پنیر که در مواقع دیگر برای حفظ سلامتش از خوردن آن محروم بود، کارش را تمام می‌کرد. خانم الف هم مشکلی با این اتفاق نداشت. برای او اینکه دخترش تکالیفش را به‌موقع و درست انجام دهد، مهم‌ترین چیز بود و فکر می‌کرد هفته‌ای دو، سه بشقاب چیپس و پنیر خوردن به رسیدن به چنین دستاوردی می‌ارزد.

یک راه بهتر رشوه ‌دادن به بچه‌ها یکی از آسان‌ترین کارها برای کنترل رفتار آنهاست. والدین با کمک این رشوه‌ها می‌توانند هر زمان که رفتار کودک‌شان را دوست نداشتند، او را بدون گریه و دلخوری متوقف کنند. اما حاصل چنین روشی چیست؟ شما با انتخاب این راه چه پیامی را به کودک‌تان می‌دهید؟ درواقع به او می‌گویید «هر زمان که اشتباه کنی، یک جایزه خوب پیش من داری.»، «تو می‌توانی کارهایی که باید انجام بدهی را پشت گوش بندازی و برای انجام وظایفت با من معامله کنی!»، «هر وقت بستنی خواستی، می‌توانی گریه کنی و هر وقت خواستی پارک بروی می‌توانی ظرف‌های توی کابینت را بشکنی!

مطمئن باش من کارهای بد تو را بدون پاداش نمی‌گذارم!» حالا خودتان انتخاب کنید! هنوز هم حاضر هستید به کودک‌تان حق‌السکوت و رشوه بدهید؟ نگران این نیستید که در آینده نزدیک حق‌السکوت‌هایی را از شما طلب کند که فراهم کردن‌شان آسان نیست؟ نگران این نیستید که او را به کودکی لوس و وظیفه‌نشناس تبدیل کنید؟

اشتباه پنجم: بدرفتاری را آموزش می‌دهید؟ وقتی مامان پارسا می‌دید پسرکوچولویش کتاب‌ها را از کتابخانه بیرون می‌کشد و کاغذشان را پاره می‌کند یا اینکه می‌دید پسرک بازیگوش سراغ کابینت‌های آشپزخانه می‌رود و قاشق‌ها را بیرون می‌ریزد، پشت دستش می‌زد و با صدایی خشن می‌گفت «نه»! او تا مدت‌ها می‌توانست پسرکوچولویش را با این راه از انجام کارهایی که نباید انجام می‌داد باز دارد و واقعا در رسیدن به هدفش موفق بود. اما این زن نمی‌دانست این شیوه تربیتی چه عواقبی به‌دنبال خواهد داشت.

یک راه بهتر بچه‌ها دوربین‌های فیلمبرداری متحرکی هستند که همه حرف‌ها و حرکات ما را ضبط می‌کنند و حتی واکنش‌های ما را در شرایط حساس در حافظه‌شان نگه می‌دارند تا در اولین فرصت از آنها استفاده کنند. حاصل روش تاثیرگذار مادر پارسا، این بود که وقتی کودکش به مدرسه رفت، به محض اینکه بچه‌ها به وسایلش دست می‌زدند به آنها حمله می‌کرد، کتک‌شان می‌زد و با صدای خشن می‌گفت نه! شاید بهتر بود مادر پارسا به جای اینکه با رفتارش به او آموزش دهد داد زدن، اخم کردن و کتک زدن بهترین راه مبارزه با رفتارهایی است که دوست‌شان نداری، با آرامش اما اقتدار برای کنترل فرزندش تلاش می‌کرد.

اشتباه ششم: دیر تنبیه می‌کنید؟ وقتی مهتاب و پدرش توی ترافیک گیر افتاده بودند، دختر کوچولو آنقدر برای بیرون آمدن از صندلی ماشینش گریه کرد که پدر کلافه شد و به او گفت که بعد از رسیدن به خانه کارش را تلافی می‌کند. وقتی بعد از یک ساعت سخت و آزار دهنده آنها به خانه رسیدند، پدر با اخم او را بغل کرد و به خانه آورد و بعد هم باوجود اصرار دخترش، از اینکه مثل هر شب برایش وقت خواب قصه بخواند خودداری کرد.

یک راه بهتر مثل هر پدری، پدر مهتاب هم حق داشت با تنبیه کردن دخترش به او یاد دهد که نباید چنین رفتارهای اشتباهی را انجام دهد. پس مشکل کجاست؟ واقعیت این است که بچه‌ها وقتی مدتی از رفتارشان می‌گذرد، نمی‌توانند تحلیل کنند که به چه علت تنبیه می‌شوند. آنها آنقدر اشتباهات‌شان را به خاطر نمی‌سپارند که بفهمند تنبیه چند ساعت یا چند روز بعد به چه علتی انجام شده است. اگر شما می‌خواهید به کودک‌تان یاد دهید که دفعه بعد نباید از مسیر اشتباه برود، باید با کمترین فاصله زمانی او را تنبیه کنید و بعد هم تا مدت‌ها اخم و بدخلقی را چاشنی رابطه‌تان نکنید. بچه‌ها باید بفهمند که اشتباه‌شان شما را عصبانی می‌کند اما چیزی از دوست‌داشتن‌تان کم‌نمی‌کند.


  • محمد حسینی

عنوان:خطاهای متداولی که در تربیت بچه ها رخ می دهد

این مقاله در مورد تفریح و سرگرمی می باشد.

 برای شمایی که سال‌ها از روزهای کودکی فاصله گرفته‌اید، فهمیدن اینکه در ذهن فرزندتان چه می‌گذرد، کار آسانی نیست. تنها کاری که این روزها از دست شما برمی‌آید، این است که خودتان را جای کودک‌تان بگذارید و باتوجه به آنچه در ذهن خودتان می‌گذرد روشی برای مقابله با او انتخاب کنید یا همان‌طور که در گذشته با شما رفتار شده، با او هم برخورد کنید.

اما روانشناسان کودک معتقدند الگوهای کهنه تربیتی برای خود ما هزار و یک مشکل ایجاد کرده و دلیلی ندارد که همیشه همان‌طور که خودمان قربانی اشتباهات والدین‌مان شده‌ایم، فرزندان را هم قربانی این روش‌های حل مسئله که به ارث برده‌ایم، کنیم. از طرف دیگر آنها فکر می‌کنند ساختار ذهنی کودکان آنقدر با ما بزرگ‌تر‌ها متفاوت است که روش‌های انتخابی‌مان همیشه نمی‌تواند نتیجه‌ای که انتظار داریم را به‌همراه بیاورد.

با خواندن این مطلب می‌توانید اشتباهاتی که هر روز برای مقابله با کودک‌تان انجام می‌دهید را بشناسید و از عواقبی که با انجام دادن‌شان برای خودتان و او ایجاد می‌کنید باخبر شوید. اما نگران نباشید! ما به شما راه‌های جایگزینی را پیشنهاد می‌دهیم تا هم به هدف‌تان برسید و هم مشکلات دیگری را برای خودتان و کوچولوی‌تان ایجاد نکنید.


اشتباه اول: دروغ مصلحتی می‌گویید؟ خانم «ش» وقتی از گریه‌های هر روزه کودکش قبل از رفتن به مهد کلافه شد، در خانه بغلی مهدکودک را به دخترش نشان داد و گفت اینجا را می‌بینی؟ اینجا خانه آقای پلیس است و بچه‌هایی که گریه می‌کنند را در آن نگه می‌دارند. اگر هنوز می‌خواهی مهد نروی من مشکلی ندارم! می‌توانی به خانه آقای پلیس بروی! گریه‌های دختر کوچولو همان لحظه تمام شد و بغض جایش را گرفت. خانم «ش» از آن روز به بعد دخترک را در سکوت به مهد می‌برد تا اینکه مربی مهد یک روز ماجرا را از او پرسید و گفت دخترک تمام روز درمورد آقای پلیس همسایه صحبت می‌کند.

یک راه بهتر کودک‌تان را از نمایش دادن احساساتش نترسانید. او با تمام وجود از اینکه از شما جدا شود و به مهد برود، ناراحت است و به‌خاطر همین گریه می‌کند. اما این سکه روی دیگری هم دارد. او باید نظم‌پذیر باشد، خودش را با شرایطش انطباق دهد و هر روز برای رفتن به مهد آماده شود. حالا چه‌کار باید بکنید؟ گفتن دروغ‌های مصلحتی آسان و بسیار وسوسه‌کننده است اما ما پیشنهاد دیگری داریم. پیشنهاد ما نشان دادن کمی همدلی و صادق بودن است. می‌توانید وقتی گریه‌های کودک‌تان را می‌بینید، به جای عصبانی شدن یا تهدید کردنش، بگویید «می‌دانم که امروز دلت نمی‌خواهد مهد بروی! من هم واقعا بعضی وقتا دوست ندارم سر کار بروم.

بعضی روزها دلم می‌خواهد در خانه بمانم، کمی استراحت کنم و بعد با تو به پارک بروم. اما آدم همیشه نمی‌تواند کارهایی که دوست دارد را بکند و گاهی باید با درنظر گرفتن شرایطی که برایش به‌وجود آمده، بپذیرد که راه دیگری ندارد و خودش را بیشتر عذاب ندهد. تو می‌توانی به مهد بروی و برنامه‌های خوبی که می‌خواستیم امروز صبح داشته باشیم را بعد از برگشتنم از سر کار انجام دهیم.» به این توصیه عمل کنید و به کودک‌تان نشان دهید درکش می‌کنید و متوجه ناراحتی‌اش هستید. او می‌تواند با کمک شما راه‌حل کنار آمدن بالغانه با چیزهایی که دوست ندارد را یاد بگیرد.

مادر و دختر اشتباه دوم: تهدید می‌کنید؟ می‌خواهید کاری کنید که فرزندتان هیچ‌وقت به حرف‌های شما گوش نکند؟ تهدید کنید اما عمل نکنید! می‌خواهید با شما لجبازی کند و هر وقت که می‌خواهد از شما انتقام بگیرد آن کار را تکرار کند؟ تهدیدش کنید! بچه‌های والدینی که بیش از اندازه از قوه قهریه استفاده می‌کنند و به خیال خودشان با اقتدار کودک‌شان را تربیت می‌کنند، کمتر از دیگر والدین به حرف آنها گوش می‌دهند. اینکه شما مدام با خشم و اخم و تهدید با رفتارهای بد کودک‌تان مقابله کنید، او را از انجام این کارها نمی‌ترساند بلکه انگیزه‌اش را برای اثبات اینکه از شما قوی‌تر است و می‌تواند حرف خودش را به کرسی بنشاند، بیشتر می‌کند.

یک راه بهتر باور کنید اینکه شما آدم بده قصه باشید اصلا جالب نیست و عواقبی دارد که مقابله با آنها کار آسانی نیست. وقتی به کودک‌تان می‌گویید اگر بار دیگر کنترل تلویزیون را به زمین بکوبی هیچ‌وقت نمی‌گذارم به آن دست بزنی، می‌دانید کودک‌تان چه می‌شنود؟ «تا وقتی مامان سراغم بیاید و کنترل را بگیرد وقت دارم چند بار دیگر آن را به زمین بکوبم.» شاید به‌جای این تهدید کردن‌ها بهتر باشد کودک‌تان را با عواقب رفتارش کنترل کنید و بعد اگر چیزی تغییر نکرد، بدون تهدید کردنش او را متوقف کنید.

مثلا با آرامش بگویید «اگر کنترل را روی زمین بزنی خراب می‌شود و دیگر نمی‌توانی تلویزیون را برای دیدن برنامه کودک روشن کنی!» بعد هم آن را از او بگیرید و جایی که نمی‌تواند برش دارد بگذارید. البته قبل از چنین توصیه‌هایی به سن کودک‌تان و قدرت درکش توجه کنید. اگر کودک‌تان هنوز یکساله نشده، بعید است که چیزی از حرف‌های شما دستگیرش شود، پس کافی است او را با تکان دادن انگشت و گفتن نه متوجه نادرست بودن کارش کنید و بعد کنترل را از او بگیرید. به‌جای اینکه بعد از این اتفاق با دوباره دادن وسیله به او گریه‌هایش را ساکت کنید، او را سرگرم بازی یا کاری که دوست دارد، کنید.


  • محمد حسینی

عنوان: نکته های اصولی و مهم در انتخاب لباس تور و آلبوم عروسی زیبا و چشم نواز

این مطلب درمورد انتخاب شیک ترین و خاص ترین آتلیه عروس می باشد.

انتخاب لباس نامزدی و همچنین برگزیدن یک لباس  با رنگ زیبا از اولویت های هر عروس خانمی در برگزاری مراسم نامزدی به شمار می رود و باید در انتخاب لباس نامزدی بسیار دقت داشت و بهترین لباس مجلسی برای مراسم عروسی و نامزدی را انتخاب کرد. در انتخاب لباس نامزدی فاکتورهای متعددی باید درنظر گرفته شود. اول از همه راجع به رنگ لباس تصمیم بگیرید. استفاده از رنگهای سفید، شیری ، نباتی روشن و کرم معمولا برای نامزدی توصیه نمی شود چون خیلی شبیه به لباس عروسی که معمولا در همین طیف است، به نظر خواهد رسید. به جای این رنگها ، چند دسته انتخاب دارید: بعضی ها رنگ سال را می پسندند و بعضی ها رنگهای روشن و ملایم مثل صورتی، گلبهی، آبی ، یاسی و ... . عده ای دیگر هم نظر کاملا متفاوتی دارند و رنگهای تند مثل قرمز، آبی نفتی، سبز کله غازی و ...را ترجیح می دهند. به هر حال هر کدام از این سه دسته را که انتخاب می کنید، توجه داشته باشید رنگی انتخاب کنید که با رنگ پوستتان تناسب داشته باشد.

اگر دوست دارید بین لباس شما و همسرتان تناسبی وجود داشته باشد، مثلا رنگ پیراهن آقا داماد همرنگ لباس شما باشد یا رنگ کت و شلوارش تیره تر از لباس شما باشد، رنگی انتخاب کنید که به هر دویتان بیاید و پوشیدنش برای خانمها و آقایان برازنده باشد. بهتر است قید رنگهای فانتزی مثل سبز یا نارنجی فسفری را هم بزنید، درست است که چنین رنگهایی باعث درخشش شما در مجلس می شوند اما زود دلزدگی می آورند و آن لباس دیگر در هیچ مجلس دیگری برایتان قابل استفاده نخواهد بود. ضمن اینکه ممکن است در عکسها هم نمود جالبی نداشته باشد.

لباس نامزدی را چه رنگی انتخاب کنیم ؟
ماهیت رنگ سرخابی با رنگ صورتی برابر است با این تفاوت که رنگ صورتی دیرتر چشم را خسته می کند ولی رنگ سرخابی توجه بیش تری را به خود جلب می کند. این رنگ در فصل سرما حرارت و جلوه ی بیش تری دارد و با رنگ های بنفش ، نقره ای ، سفید و نارنجی هماهنگی دارد.

کرم : رنگ کرم بعد از رنگ سفید جز رنگ های خنک تابستانی است و در لباس های نامزدی بیش تر به صورت نباتی و یا طلایی استفاده می شود. رنگ کرم ، رنگ روشنفکران و متمولان است و با رنگ های سبز زیتونی ، کهربایی و نارنجی هماهنگی دارد. ترکیب رنگ کرم و قهوه ای نبز بیش تر برای میانسالان کاربرد دارد.

نقره ای : این رنگ معمولا با رنگ طوسی همراه است و یک رنگ خنثی به نظر می آید. رنگ طوسی تیره مخصوص میانسالان است و هرچه به سمت نقره ای برود جلوه اش بیش تر می شود. این رنگ برای فصل زمستان به هیچ وجه مناسب نیست و احساس سرما را القا می کند . برای بیش تر بهره گرفتن از این رنگ ، باید رنگ دیگری را با آن ترکیب کنید تا جلوه ی بیش تری داشته باشد. رنگ نقره ای را با رنگ های زرشکی ، آّبی فیروزه ای و صورتی می توان هماهنگ کرد.

پیراهن بهترین گزینه است
بعد از اینکه رنگ لباستان مشخص شد، به مدل انتخاب لباس می رسید. طیف انتخاب بین کت و دامن ، بلوز و دامن و پیراهن است. پوشیدن شلوار در مراسم نامزدی اصلا توصیه نمی شود. کت و دامن را هم در صورتی انتخاب کنید که مجلستان رسمی باشد یا اینکه مدل لباستان دخترانه و فانتزی باشد؛ در غیر این صورت آن را هم کنار بگذارید. ناسلامتی شما عروس هستید، نباید مثل خانم بزرگها باشید! بهترین انتخاب برای لباس نامزدی پیراهن یا بلوز و دامن است.

در این مطلب نکاتی طلایی در مورد انتخاب مناسب یک آرایشگاه عروس اشاره ای شده است.

  • محمد حسینی